tisdag 22 augusti 2017

Dags för mässa och inköp!


Bilder Iris Lights
Ny färg för säsongen är Garden


Godmorgon.

Ännu en vacker morgon i augusti...
Stigande sol, glittrande dagg i varje blad och blomma och dimman som ligger över fälten och vattnet gör det trollskt som i en saga...
Det är sådana morgnar jag påminns extra mycket om varför jag tycker sensommar i naturen är magi.


Idag bär det av mot Stockholm och inköp på Formex!

Jag har en liten lista på leverantörer jag måste beställa av och sen tar jag det som det kommer.
Hoppas hitta inspiration och kanske någon ny leverantör som man känner det där "WOW för..

Jag tar det som det kommer.

Har lovat mig själv att inte försöka stressa ihjäl mig för som vanligt är tiden lite knapp.

Så imorgon blir det alltså Formex mässa, som slår upp portarna imorgon onsdag, och sen tåg hem samma kväll igen.


En annan ny färg för hösten från Iris Lights är Dreamcatcher....


Jag gillar även deras slingor med bollar som har svart kabel som på bilden nedan...

Vad tycker ni?

Jag måste beställa hem lite fler slingor så har ni önskemål. passa på innan jag lägger order.


Stegar är ju bara så användbart och snyggt.

Hemma har jag en svart från House Doctor som jag hänger upp kläder på.
Dessa naturfärgade, också från House Doctor, finns nu i lager i butiken igen.


Bild House Doctor.

Önskar er en fin dag!

(På instagram uppdaterar jag från Formex, tills jag är tillbaka hemma igen.)

Kram M

Inga kommentarer: