måndag 4 september 2017

Dubbla känslor.


Hej fina läsare!

Då var jag hemma från Danmark igen och
är fulltankad av julens intryck då det handlade om en visit i det ärendet.

Jag hängde på min man på inköp nämligen och passade även på att beställa lite till min egen butik.

En trevligare måndag med andra ord!

Men, 
jag fick också ett besked idag jag inte hoppats på som ärligt talat gjorde mig ganska besviken, 
men men, det är bara att kavla upp ärmarna och köra på! 

"There will always be someone who can`t see your worth, don`t let it be you."

Nu har jag precis kommit innanför dörren hemma och i butiken har nya fina krukor från B Green packats upp, även de från Danmark.😊
De kommer jag att skylta upp med imorgon.💚

I bilen hem passade jag på att leta nya intryck, inspiration och nya eventuella leverantörer och hittade en ny jag hoppas på som jag inte tänkt på innan...


Man är alltid på G efter det som kompletterar och passar ens butik.

Idag bjuder jag er på en krans.

Höstgodis från mig till dig!
💚

2 kommentarer:

Lena sa...

Kransen är underbar! Önskar jag kunde binda så fina :)
Hoppas att det inte var alltför trist besked.....
Ha en trevlig kväll.

Tulipa sa...

Tack snälla du!

Nej då, inte så farligt...besvikelser får man ta)) Bara det inte är värre saker så.

Mister du en står dig tusen åter, typ, fast nu pratar vi inte i termen människor, förstås.

Kram Mariette