tisdag 10 oktober 2017

Ett extra datum till kursen.


Hej!

Vilka dagar vi har nu...
Vackert räcker inte för att beskriva det.
Idag morse låg diset tjockt över dammen hemma och träden lyste gyllene genom solen och det var krispigt kallt och galet fint.

Vet ni det blir ett extra datum på pysslet inför advent för jag insåg genast att alla inte fick plats som anmälde sig.

Så därför blir det adventspyssel i min blomsterverkstad både den 22 och den 23 november.

Klicka här för mer information!



Glaskupor gillar jag.
Här två stycken nya modeller som jag lagt in i nätbutiken.
Fina att pynta med en ranka grönt, lite mossa eller varför inte julgranskulor eller kottar...
Om sommaren snäckor, till påsken ägg..osv...
Ja ni fattar!
😉



Mössan jag visade er igår finns även i mörkgrå och taupe.
Så mjuka och sköna dessa)).


Den svarta igen.


Vi ses och hörs!

Inga kommentarer: