söndag 8 oktober 2017

Helgens finaste fynd på IKEA!


Hej så här på fina helgens sista suck.

Hoppas ni haft ett bra veckoslut.

Det måste jag säga att jag haft.
Igår kväll var det trevlig bortamiddag med nya människor och idag blev det en spontantur till IKEA.
Jag hade lite inköp jag behövde ha undanstökat till butiken som bla ljus, det går en hel del ju.
Och på IKEA hade de börjat plocka fram julen....mysiga tider säger jag bara.
Jag njuter. Och det är mycket prat om granar och allt sånt hemma hos oss nu...haha...

Innan vi skulle köra hem gick vi inom fyndet och där stod den!

Det där jag inte visste att jag skulle ha förrän jag såg det!
😉

Fåtöljen.

Vi har Howardmodeller hemma innan och jag tycker så mycket om dem och nu stod det en där i sammet och i blått...åååhh ja...Lite drömmen för mig...

Så ja alltså...
Jag funderade verkligen på vart jag skulle kunna placera den och hade den i tankarna i alla rum här hemma och velade mycket...dessa beslut alltså...
Men jag kunde bara inte släppa den och som det är med Fyndet på IKEA så är det ju nu eller aldrig.
Så den åkte med hem! Ihop med ett litet svart bord också))😊
Jag tror det kommer att bli så bra!

Så nu är den placerad på ovanvåningen i det tomma rummet längst bort i korridoren och tankarna snurrar hur jag ska fixa det där...
Hade varit härligt med en mönstrad William Morris tapet som någon fondvägg och att få det i mustiga fylliga fina mjuka ombonade färger.
Eller så kör jag lite gråa väggar i kombination med blåa, svarta och guldiga inslag...

Älskar att fundera på sånt här!

Men hur som helst.
Det blev en överraskningarnas tur med helt andra resultat än jag tänkt mig!

ROLIGT!

OCH, mannen gav tummen upp.
han gillade den också!
Vilken tur...haha...


Sol över dammen hemma om kvällen...

Fina fina oktober.

Och,
 en stjärna på väggen!


Ny från PB Home och nyss inlagd i nätbutiken.


Såååå väldigt enkelt vacker.




Nu ska jag titta på en film innan det blir sängen.

Och så tänker jag åter igen att det är när man inte letar efter det där speciella som man hittar det.
Då måste man faktiskt slå till.

Så jag är mer än nöjd. Jag är så happy!

Och nya projekt väntar.😊

Kram M

Inga kommentarer: