tisdag 5 december 2017

Jag passade på att fota...


Idag har jag fyllt på i nätbutiken med en del av det fina som jag tog fram till julskyltningen.



 Änglarna från House Doctor är underbara och fatet från Olsson & Jensen med sin handgjorda känsla är ljuvligt...

Här ovan på fatet så har jag satt ljus, ljusslinga och lite dekoration i form av äpplen och kulor....
Men såååå fin att tex lägga röda äpplen i...
En sallad i vackra färger mm...mm...

Ett vackert fat är alltid en fröjd att ha vid alla möjliga tillfällen.


Det var perfekt väder att fota i under gårdagen som bjöd på sol och frost.
Idag är det bara blött och grått.
Så det skiftar verkligen...

Men med julens blommor får man definitivt en känsla av vilken säsong det är.

Jag tycker att Tine K;s robusta krukor nedan är väldigt fina till en söt julros.

Grovt och mörkt mot skirt ljust...
Kontraster är snyggt.



En ask till tandstickor...hur lätt är det att hitta någon snygg..?
Men det fann jag faktiskt hos bästa PB Home som alltid har stiliga detaljer i sitt sortiment.


Det är lite galet snurrigt just nu...
Jag har så många projekt och mycket att hinna med...

Det är roligt men jag måste påminna mig att andas...
Dagarna bara rusar fram...

Och med mina julklappsinköp går det helt enkelt uselt.
Det kan göra mig smått stressad men som tur är så är det dyra paket som önskas och det lika med få paket.
Så det underlättar något. Men jag tror att det mesta får bli inköp över nätet för min del...



Vi har fått påfyllning av batteri ljusslingor.
Små tunna lite kortare tråd modell som syns ovan och Glow batteri ljusslinga i både koppar och silver som är en storsäljare.



Ljushållare att sätta i flaskor har vi nu fått hem i guld, svart och silver.

Dessa guldiga har jag lagt in i nätbutiken.


Vinterfint...

Kram.

Inga kommentarer: